Skovlund

!OBS! Husk at JaTakPortalen ikke kan hjælpe med spørgsmål om specifikke produkter, som er reserveret igennem systemet. Tag kontakt til din lokale forretning, hvis du ønsker at ændre, afbestille eller har spørgsmål til din vare!

 

 

Kære Ja Tak kunde,

 

Her kommer en præsentation af "Ja tak"-processen.

 

Hvis nedenstående ikke er gjort korrekt, vil bestillingen ikke være registreret.

 

Det foregår sådan her, hvis der ønskes bestilling👇🏻:

 

1️⃣ Skriv f.eks. "Ja tak" i kommentarfeltet på Facebook-opslaget👈🏻

 

2️⃣ Der sendes et link som svar i kommentarfeltet efter ca. 10-15 sekunder. Ved populære opslag kan der godt gå længere tid.

Vær opmærksom på, at hvis der ikke er modtaget et link, er du højst sandsynligt kommet til at svare/bestille i en anden kundes kommentarfelt, stavet forkert e.l.

 

3️⃣ Tryk på linket, log på via din Facebook konto og læg varen “i kurven”.

Udfyld efterfølgende dine oplysninger og afslut bestillingen.

 

4️⃣ Nu er bestillingen registreret, og der er modtaget en ordrebekræftelse på email fra Ja Tak Portalen.

 

Fremadrettet når der kommenteres Ja Tak på andre varer, skal systemet nok huske dine oplysninger, herunder E-mail og telefonnummer.

 

Tjek opslaget eller kontakt butikken for at se hvornår du kan hente varen.

 

Hvis du får en anden til at hente dit ”Ja tak” tilbud for dig, skal vedkommende blot oplyse dit navn eller ordrenummer